Müşteri ilişkileri nasıl yönetilir? “Hizmet markası” nedir ve nasıl yaratılmalıdır? Özel sektörde ve kamu sektöründe etkin müşteri hizmetleri nasıl organize edilmelidir?
"Önce müşteri" ilkesi; müşterilerle etkili ilişkiler kurmak; yeni müşterilerin ilgisini çekmek; edinilen müşterilerin elde tutulması; müşteri sadakatinin sağlanması; müşteri şikayetleri; müşteri şikâyet yönetimi stratejisi; müşteriyi dinleme yeteneği; müşteri memnuniyeti; müşteri hizmetlerinin ve müşteri memnuniyetinin değerlendirilmesi vb. konularla ilgili soruların cevaplarını online olarak "Müşteri Hizmetleri" kategorisinde bulabilirsiniz.
Bunların dışında müşteri gereksinimleri; müşteri ihtiyaçları ve istekleri; müşteri hizmetleri ekibinin kurulması, eğitimi ve motivasyonu (teşviki); "gizli istemci" programları; iç ve dış müşteriler; yüksek hizmet standartlarının sağlanması vb. konularda Türkçe bilgileri bu kategoriye ilişkin ücretsiz e-kitaplardan ve işletme ile ilgili e-kaynaklardan edinebilirsiniz.