Bu yazarın kitapları henüz mevcut değildir ve tercüme edildikten sonra portala eklenecektir. Sitemizi izlemeye devam edin.

Müşteri yönetimi

Müşteri ilişkileri nasıl yönetilir? “Hizmet markası” nedir ve nasıl yaratılmalıdır? Özel sektörde ve kamu sektöründe etkin müşteri hizmetleri nasıl organize edilmelidir?

"Önce müşteri" prensibi, müşteri ilişkileri

"Önce müşteri" ilkesi; müşterilerle etkili ilişkiler kurmak; yeni müşterilerin ilgisini çekmek; edinilen müşterilerin elde tutulması; müşteri sadakatinin sağlanması; müşteri şikayetleri; müşteri şikâyet yönetimi stratejisi; müşteriyi dinleme yeteneği; müşteri memnuniyeti; müşteri hizmetlerinin ve müşteri memnuniyetinin değerlendirilmesi vb. konularla ilgili soruların cevaplarını online olarak "Müşteri Hizmetleri" kategorisinde bulabilirsiniz.

Müşteri gereksinimleri; müşterilerin ihtiyaç ve istekleri

Bunların dışında müşteri gereksinimleri; müşteri ihtiyaçları ve istekleri; müşteri hizmetleri ekibinin kurulması, eğitimi ve motivasyonu (teşviki); "gizli istemci" programları; iç ve dış müşteriler; yüksek hizmet standartlarının sağlanması vb. konularda Türkçe bilgileri bu kategoriye ilişkin ücretsiz e-kitaplardan ve işletme ile ilgili e-kaynaklardan edinebilirsiniz.

Site by One Studio