Genel yönetim
İş planlaması, analizi, performansın arttırılması

Strateji nedir? Stratejik planlamanın rolü nedir? Bir lider ile bir yönetici arasındaki fark nedir? Özel ve kamu sektöründeki yönetim modelleri nelerdir? İş planlaması ne anlama geliyor? Faaliyet planının düzenlenmesi ve planlama yöntemleri (gayri resmi planlama, sıfırdan bütçeleme, dengeli puan kartı, ekonomik değer analizi vb.); finansal modelleme; "PERT" analizi; yeterliliklerin ve yetkinliğin değerlendirilmesi; bireysel ve kurumsal performansın arttırılması; yüksek kalite standartları ve verimlilik konularında Türkçe okuyabileceğiniz en pratik e-kitaplar "Genel Yönetim" kategorisine eklendi.

Strateji, stratejik planlama, araçlar, analiz

Ayrıca strateji ve stratejik planlama; stratejik araçlar - "SWOT" analizi, "PEST" ("PESTLE") analizi, senaryo analizi, temel yeterlilik analizi, HUA analizi; rakiplerin ve rekabet ortamının incelenmesi; vizyon kavramı; misyon kavramı; doğru karar seçimi; bireysel ve ekip halinde karar verme; risk analizi ve değerlendirmesi; yetki verme – görevleri veya sorumlulukları devretme ve  delegasyon yöntemleri hakkında bir çok şey öğrenebilir ve profesyonellerden ipuçları edinebilirsiniz.

Liderlik ve yönetim; yönetim modelleri

Liderlik modeli ve liderlik tarzı dahil, liderlik kavramı; etki stratejisi; liderlik; yönetim modelleri; maliyetin azaltılması ve verimliliğin arttırılması; radikal değişim; değişime uyum; değişiklik yönetimi; zamanın verimli kullanımı ve zaman yönetimi; bireysel ve ekip düzeyinde başarılı çalışma ilişkileri; strese karşı direnç ve esneklik vb. konularda ücretsiz elektronik kaynakları portalımızda çevrimiçi olarak okuyabilirsiniz.

Site by One Studio