Bu yazarın kitapları henüz mevcut değildir ve tercüme edildikten sonra portala eklenecektir. Sitemizi izlemeye devam edin.

Satış ve pazarlama kitapları

Pazarlama nedir ve neden önemlidir? Satış ve pazarlama arasındaki fark nedir? Pazarlama araştırması nedir? Başarılı pazarlama ne anlama geliyor?

Müşterilerle ilişkilerin yönetimi, müşteri ihtiyaçlarının incelenmesi

Müşteri ilişkileri yönetimi; müşteri ihtiyaçlarının incelenmesi; müşteri hizmeti; müşterilerle ilişkilerin geliştirilmesi; özel sektörde ve kamu sektöründe pazarlama planlaması; pazar araştırması, pazar araştırması yöntemleri, pazar stratejisi; pazar analizi; segment ve segmentasyon; "SWOT analizi; "Dört P"; doğru pazarlama kampanyası; pazarlama karması; markalaşma; konumlandırma; satışların organizasyonu ve teşviki; reklam ve bilgilendirme; iletişim kanallarının doğru seçimi; yazılı ve sözlü iletişim becerileri; etkili satışların organizasyonu; başarılı satış teknikleri; doğrudan ve dolaylı satışlar gibi konular hakkında bilgi edinmek ve bir satış kampanyası planlama süreciyle ilgili sorularınızı veya endişelerinizi gidermek istiyorsanız, Satış ve Pazarlama kategorisindeki ücretsiz e-kaynaklara göz atabilirsiniz.

İş görüşmeleri yapılması ve sözleşme süreçleri; etkileme yeteneği

Bununla birlikte iş görüşmelerinin  yapılması ve sözleşme süreçlerinin aynı anda yürütülmesi; etkileme yeteneği; etkileme yöntemleri; farklı insanlarla ortak bir iletişim dili bulma yeteneği; karşılıklı anlayış; karşılıklı güven; ilk izlenimlerin önemi; başarılı ilişkiler yaratmak; iş ortaklıkları kurmak; önemli müşterilerle ilişkiler - ilişkileri yönetmek ve güçlendirmek, karar alma yeteneğini artırmak ve fırsatları en iyi şekilde kullanmak vb. konularda "Cepkitapları.com.tr" portalının bu kategorisinde Türkçe’deki e-kitapları online olarak okumak mümkündür.

Site by One Studio