Pazarlama nedir ve neden önemlidir? Satış ve pazarlama arasındaki fark nedir? Pazarlama araştırması nedir? Başarılı pazarlama ne anlama geliyor?
Müşteri ilişkileri yönetimi; müşteri ihtiyaçlarının incelenmesi; müşteri hizmeti; müşterilerle ilişkilerin geliştirilmesi; özel sektörde ve kamu sektöründe pazarlama planlaması; pazar araştırması, pazar araştırması yöntemleri, pazar stratejisi; pazar analizi; segment ve segmentasyon; "SWOT analizi; "Dört P"; doğru pazarlama kampanyası; pazarlama karması; markalaşma; konumlandırma; satışların organizasyonu ve teşviki; reklam ve bilgilendirme; iletişim kanallarının doğru seçimi; yazılı ve sözlü iletişim becerileri; etkili satışların organizasyonu; başarılı satış teknikleri; doğrudan ve dolaylı satışlar gibi konular hakkında bilgi edinmek ve bir satış kampanyası planlama süreciyle ilgili sorularınızı veya endişelerinizi gidermek istiyorsanız, Satış ve Pazarlama kategorisindeki ücretsiz e-kaynaklara göz atabilirsiniz.
Bununla birlikte iş görüşmelerinin yapılması ve sözleşme süreçlerinin aynı anda yürütülmesi; etkileme yeteneği; etkileme yöntemleri; farklı insanlarla ortak bir iletişim dili bulma yeteneği; karşılıklı anlayış; karşılıklı güven; ilk izlenimlerin önemi; başarılı ilişkiler yaratmak; iş ortaklıkları kurmak; önemli müşterilerle ilişkiler - ilişkileri yönetmek ve güçlendirmek, karar alma yeteneğini artırmak ve fırsatları en iyi şekilde kullanmak vb. konularda "Cepkitapları.com.tr" portalının bu kategorisinde Türkçe’deki e-kitapları online olarak okumak mümkündür.