Kitap hakkında

Konu

Strateji, işletmenin faaliyet göstereceği pazarları ve rekabet üstünlüğünü kazanmak ve korumak için gerekli olan yetkinlikleri (ve bunları geliştirmek için alınması gereken önlemleri) belirler. "Strateji" kitabı bu konuyu net, somut ve öz bir şekilde ele alıyor: stratejinin temelleri, stratejiyi şekillendiren ve harekete geçiren faktörler ve temel adımlar, ayrıca bu süreçte gereken stratejik araçlar açıklanıyor. Bankacılar Kraliyet Enstitüsü'nün araştırmacısı ve Stratejik Planlama Derneği üyesi olan yazar Neil Russell-Jones, stratejik planlama süreci boyunca okuyuculara rehberlik ederek konuya aşamalı bir şekilde yaklaşıyor: işletmenin, onun rekabet ortamı ve pazarlardaki konumunun ilk analizinden başlayarak, daha sonra işletmenin teklifleriyle ilgili ikincil analizlere geçiyor. Bir sonraki aşamada planlamayı ve nihayetinde stratejik planın uygulanması aşamasını açıklıyor. Kitabı okuyanlar ayrıca stratejistlerin kullandığı SWOT, PEST, senaryo, temel yetkinlik, kritik başarı faktörü gibi analiz araçları hakkında da bilgi sahibi olacaklar. Neil Russell-Jones, birçok analiz aracı arasında daha önemli olanları net grafiksel tasvirler yardımıyla açıklıyor.

Detaylar

Yazar
Yayın tarihi
2005
Sayfa sayısı
110
Kategori
Çevirmen
Optimist Yayın Grubu
Editör
Optimist Yayın Grubu
Tasarımcı
Tariyel Karimov

Benzer kitaplar

En çok okunan kitaplar

Site by One Studio